Skolan Suger!!!

Jag hatar verkligen skolan.
Jag orkar mig knappt upp till skolan.
Men jag gör det för du får min dag att bli glad.
Du finns alltid och gör mig alltid glad.
Du får mig att skratta och du får mig att le.
Du får mig att orka med skolan.
Det e inte många som får mig att orka men det gör du<3<3
Bara av att titta på dig gör mig glad och jag känner mig varm i hela kroppen.
Du vet inte vad du gör men det är i alla fall en bra sak att få mig på gott humör.
Jag gillar dina blickar och jag gillar det jag ser.
Du är bra på alla sätt.
Man kan drunkna i dina ögon och man vet inte vad man ska säga när man pratar med dig det e helt otrolig.
Du Är Helt Otroligt Bra <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0